• VFC G-Team Kampioen

    Zaterdag 16 mei speelde ons G-Team de laatste wedstrijd in de voorjaarscompetitie. Deze wedstrijd werd gespeeld in Woerden bij VEP. Al vroeg vertrokken de spelers uit Vlaardingen i.v.m. deĀ  wegafsluiting van de A12. Het werd een leuke wedstrijd die door VFC gewonnen werd met drie tegen nul. Daarmee haalden ze de laatste drie punten binnen en brachten het totaal op 24.Ā  44 treffers gemaakt en slechts 16 tegendoelpunten. Alle reden voor een feestje. Dat begon al met bubbles (zonder alcohol) op het veld bij VEP.

    Eenmaal thuis bij VFC werden ze getrakteerd met een drankje en een portie patat. Uit handen van de bestuursleden Dirk de Romph en Nico Zonne kregen alle spelers een medaille en een oorkonde. Ook coach Wim den Hollander sprak vol trots tot de spelers. Trots dat er een team staat waarbij spelers als team sportief en zonder gezeur voetballen. De spelers kregen ook nog een leuk gevulde goodie-bag uit handen van Simon van Aperen (G-Coƶrdinator).

rfwbs-slide